Friday 14 June 2013

Sketch 3 | The Making of Imi


Assalamualaikum. 

_________________________________________

Lukih cari Idea. Tgah blur time ni muka mna nk pilih. Bab head shape, kening, hidung, mulut, n rambut dah settle, tgai tang mata ja. Mata mmg penting ooooo.  Wife aku suka yg cute, third option. yg 1st mmg ala komik siam mna tak tau la. yg tgah, 2nd option aku ada sdikit suka. tapi wife suka yg 3rd (mak aku pun sama), n maybe instinct & taste pompuan ni ada mystic, aku pilih la 3rd option. Takkan nk melawan mak kaaaaaaaan..

3rd option mmg aku rsa ada sdikit comei melampau mcm aku time kecik. 2nd tu kira downgrade skit la. kang comei sgt orang jeles. Konon...ceh.

ps : Klu nk tukar pun boleh ja lagi ye dok. Klu hampa, prefer yg mna?

________________________________________________

5 comments: